Ronald Vernooij

"Wat ga je met de vrijgekomen tijd doen?" was de vraag die ik kreeg toen ik, na 33 jaar als fysiotherapeut in Bergen werkzaam te zijn geweest, met pensioen ging. Er zijn zoveel mogelijkheden waaruit je kan kiezen, maar een oude hobby die gedurende lange tijd letterlijk onderbelicht is gebleven is fotografie. Hier wil ik weer de nodige tijd en energie in gaan stoppen om mooie onderwerpen om ons heen ook mooi vast te leggen in een foto.

Het fotograferen in de natuur is voor mij een uitdaging: hoe vang je de inval van licht op een onderwerp, hoe leg je dat minuscule beestje vast (macrofotografie)? Maar ook richt ik mijn camera graag op symmetrisch, maar ook asymmetrisch, lijnenspel van gebouwen e.d. Er is nog zoveel te leren en verbeteren.
En dit met hulp van de enthousiaste leden van Fotoclub Maasduinen.

error: Content is protected !!